Sunday, November 1, 2009

wazzuuppp geng....

waaaa...lama laa xbukak blog nie...ingat da off tp...stil boleh lagi...
lama x menulis nie...
rindu lak rasa nyer...

kawan2...
aku nak habaq skt kat korang...
aku dah sebulan keja kat tempat baru...kat kuala pilah...so far aku rasa best laa keja kat sini...
xkisah laa jauh perjalanan aku setiap ari...dekat2 250km sehari aku travel...org kata per...
ermm...jauh perjalanan luas pengalaman...suasana kg yg aku slalu rindui telah ku memiliki...
ku harap perkerjaan nie...akan jadi pekerjaan yg bermakna dalam hidup aku...
aku akan berkerja bersungguh2 dan memajukan diri ku dari setapak ke setapak sehingga menuju puncak kejayaan....amin...doakan ea kawan2 utk aku berjaya...bukan utk aku jer..untuk kawan2 kita yg ingin berjaya bersama2...sama2 laa kita berdoa yer...insyaAllah kt kan ke puncak kejayaan....amin...

to all my beloved friends and to all person knowing me...

best of luck to me n you...

see yaaa...

love u all

No comments: