Thursday, July 24, 2008

mY yEsTeRdAy StOrY>>>>

hye again kengkawan...
ari nie...
sajer nak memeriahkan blog aku nie...
so...
aku sajer la post...
erm...
per yer semalam yg aku hadapi...
ohh yaa...
semalam kelas math 480..
utk sesi yg pertama...
pergh...ramai gila..
lebih 60org dlm kelas tu...
dah la kelas kecik...
pas2 lak..ada master g (gemuk...
mmg lg xmuat langsung kelas tu...
ho3..
master g nie...
aku nyer opis mate yg sporting...
cian dia coz asyik kena buli n' sakat ngan aku..
ha3...
sory laa master g...
nak entertainmnt ko nyer nama jap...
ho3...
orait guy...
nanti aku cont'd lg aku nyer story...
ada masa aku akan update tiap2 hari...
semoga ari nie ari yg baik untuk ku n' kawan2 ku diluar sana..
cayok2...semangat2...
bani boleh..
kawan2 boleh...
malaysia boleh...

1 comment:

Anonymous said...

test2...
1, 2, 3